SPA
LT | EN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HORECA naujienos
2010-02-19
Vasario 20-21 d. Vilniaus prekybos ir pramogų sostinėje „Akropolis“ rengiamos „Kavos kultūros dienos 2010“, kurių metu vyks VI-asis Lietuvos kavos ruošimo čempionatas, Lietuvos piešimo ant pieno putos čempionatas ir, be abejo, kavos šventė. Šiemet susirinkusiuosius džiugins ir svečių iš Latvijos bei Baltarusijos pasirodymai.

2010-02-17
 UAB „Arkietės” parduotuvėse HoReCa klientai gali įsigyti 250 ml. „Arcoroc“ taures brendžiui vos po 2,99 Lt. Visame pasaulyje garsaus prancūzų gamintojo brendinės taurės, dėl ypatingo naujos kartos stiklo tvirtumo, yra atsparesnės smūgiams ir ilgiau tarnauja.

2010-02-14
Iki krizės užsakovams dirbusios įmonės ekonomikos nuosmukį išnaudoja nuosavam produktui bei prekių ženklui kurti. Kauno UAB „Meškėnas“ baigė modernaus šokolado fabriko gamybą ir sukūręs  prekių ženklą „Tai tau“ rinkai prisistato kaip vienintelis lietuviško šokolado gamintojas. Savo vardu pirkėjus pavergti nusprendė ir AB „Kauno Baltija“.

2010-02-12
Oro bendrovė „Estonian Air“, bendradarbiaudama su oro bendrove „KLM Royal Dutch Airlines“, pradėjo reisą tarp Vilniaus ir Amsterdamo – šiandien ryte įvyko pirmasis skrydis iš Vilniaus. Susidomėjimas naujuoju reisu yra didelis – pirmojo skrydžio užimtumas siekė 75 proc., sparčiai vyksta bilietų rezervacija kitiems skrydžiams.

2010-02-12
Šiandien Centriniame Kauno turguje duris atveria antroji išskirtinių itališkų maisto produktų krautuvėlė „Buon Giorno“.

2010-02-11
„Eksportuojančioji Lietuva“ vasario 18 d. Ūkio ministerijoje organizuoja seminarą ,,Sėkminga verslo partnerystė Estijoje ir Suomijoje – praktiniai patarimai”.

2010-02-11
Šį penktadienį, vasario 12 d., Vilniuje, Pilies g. 8, duris pravers restoranas „Pilies šokoladinė”. Restoranas unikalus tuo, kad kiekvienas, čia apsilankęs, galės stebėti šokoladinių saldainių gamybą ir iškart jų paragauti. „Pilies šokoladinė” – jau dešimtoji manufaktūros „AJ šokoladas“ šokoladinė Lietuvoje.

2010-02-11
Nuo šios savaitės Vilniuje dešiniajame Neries krante Azijos maisto mėgėjai gali atrasti naują vietą – sveiko ir greito maisto išsinešti kavinę „Eat East“. Kavinė siūlo japonų bei kinų virtuvės patiekalus – makaronus, ryžius, sušius, koldūnus. Orientuodamasi į skubantį, mažai laiko pietums skiriantį miestietį, ši Azijos virtuvė žada skanų ir greitą maistą išsinešti arba valgyti vietoje.

2010-02-11
Verslininkai kviečiami vasario 26 d. dalyvauti seminare apie Turkijos ir Lietuvos ekonominio bendradarbiavimo galimybes bei dvišalėje verslo ryšių mugėje.

2010-02-11
 Didžiausias Lietuvoje restoranų ir kavinių tinklas „Čili” remia siekius, kad genetiškai modifikuoti produktai būtų žymimi ir viešojo maitinimo įstaigų valgiaraščiuose. „Čili“ restoranuose visi patiekalai gaminami be produktų, turinčių genetiškai modifikuotų organizmų (GMO).

2010-02-09
Airijos pigių skrydžių kompanija "Ryanair" antradienį paskelbė, kad Kauno oro uoste įkuria pirmąją bazę Vidurio Europoje. Tai bus iš viso 40-oji bazė.

2010-02-08
Europos Sąjungoje ekologišką gaminį simbolizuos žaliame fone esantis lapas. Nuo 2010 m. liepos 1 d. ES ekologiško gaminio logotipu bus privaloma ženklinti visus fasuotus ekologiškus gaminius, pagamintus bet kurioje ES valstybėje narėje ir atitinkančius būtinus standartus.

2010-02-08
Žemesnėmis viešbučių ir restoranų kainomis bei vykdoma miesto populiarinimo programa „LIVE Riga“ Latvijos sostinė nuo 2009 metų pabaigos pritraukia vis daugiau turistų. Oro bendrovės „airBaltic“ duomenimis, atvykstančių užsieniečių srautai išaugo bent 11 proc. (iš Vokietijos), o suomių gruodį atvyko net 139 proc. daugiau nei 2008 m. gruodžio mėnesį.

2010-02-08
„Čili kaimo“ bei „Čili picos“ restoranai svečius žada nustebinti specialiais, pagal pačių darbuotojų pasiūlytus receptus pagamintais patiekalais. „Čili kaimo“ bei „Čili picos“ restoranuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje ir Druskininkuose lankytojams siūlo būtent tame restorane dirbančios komandos sukurtų valgių.

2010-02-07
Gaiviųjų gėrimų gamintoja "PepsiCo" Lenkijoje pradėjo įnirtingą kampaniją - mažinamos kainos prekybos centruose, pasitelkiami kiti rinkodaros būdai. Tikimasi, kad "Coca-Cola" neliks abejinga ir taip pat imsis akcijų.

 
Vartotojų sritis
Renginių ir parodų kalendorius
Paieška
  kontaktai   |   reklama   |   taisyklės   Interneto svetainių kūrimas: ITGroup.lt